lördag 17 augusti 2013

Sunset ♡


Solnedgångarna i Ukraina är så otroligt vackra, jag kan inte ens beskriva det med ord! Varje kväll vid 7 satt vi på stranden med tusentals andra människor och väntade på att solen skulle gå ner. Vissa dagar stod en man och slog i en gondol precis när solen gått ner och alla jublade av glädje. Två av dagarna var "balloon-day", och då fick alla ballonger att skriva sina lyckoönskningar på. När väl solen gått ner så släppte alla iväg sina ballonger (vilket var tusentals), och dom försvann bort i horisonten. Jag kommer aldrig kunna beskriva den lycka och kärlek som man känner på denna plats, man måste uppleva det för att känna och förstå. Jag blir tårögd bara av att tänka tillbaka på mina 12 fantastiska dagar som jag fick chansen att uppleva där. Jag hoppas innerligt att jag får chansen att åka tillbaka. 

Fler bilder från resan kommer så fort jag är klar med all retuschering. Jag har även en del filmer som jag tänkte klippa ihop till en liten kortfilm när jag får tid över. Tills dess bjuder jag på en bild av solnedgången på Kazantip.



Kazantip Republic, Ukraine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar